Vyberte stranu

Vrátenie tovaru a reklamácie

Najskôr by sme radi zdôraznili, že Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia!

  1. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
    • Ak je Tovar dodaný s vadami, ktoré je možné považovať za porušenie zmluvy
    podstatným spôsobom, má Zákazník nárok na primeranú zľavu z Ceny alebo na nové
    dodanie Tovaru bez vád bezplatne, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. (nevzťahuje
    sa na tovar, pri ktorom je to uvedené – v tom prípade je lehota na vrátenie 14 dní)
    • Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte, priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár na
    odstúpenie od zmluvy a zašlite nám ho na adresu: Kanamor s.r.o., Zemplínska 4028/15
    Senec 903 01 alebo nám ho vráťte osobne na tejto adrese. Osobné vrátenie prosím
    dohodnite s nami vopred. (t.č. +421 907481159) alebo e mailom:
    reklamacie@chocobox.sk)
    • Zaplatenú cenu za kúpený tovar Vám vrátime na účet uvedený vo formulári na
    odstúpenie od zmluvy, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď obdržíme vrátený tovar
    • Ďalšie podrobnosti k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach
  2. Reklamácia
    • Pri preberaní zásielky prosím skontrolujte, či zásielka nie je poškodená
    • Poškodenú zásielku odporúčame neprebrať
    • Pri chybách tovaru, ktoré vyšli najavo až po prevzatí tovaru, máte právo reklamovať
    tovar. Postupujte prosím v súlade s naším Reklamačným poriadkom
    • Podrobnosti týkajúce sa reklamácie nájdete v našom Reklamačnom poriadku
    Reklamačný poriadok I. ÚVODNÉ USTANOVENIA 1. Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný
    poriadok“) upravuje právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, pri uplatňovaní práv
    vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom kúpnej
    zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.chocobox.sk ako aj
    úpravu práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich a tvorí neoddeliteľnú súčasť všeobecných
    obchodných podmienok internetového obchodu www.chocobox.sk. 2. Predávajúcim sa v zmysle tohto
    Reklamačného poriadku označuje prevádzkovateľ internetového obchodu www.modernyvidiek.sk,
    ktorým je: Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania:
    Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I,
    oddiel: Sro, vložka č. 136927/B (ďalej len ako „predávajúci“). Kontakty: info@chocobox.sk ;
    reklamacie@chocobox.sk ; Zákaznícka linka: +421 917481159 3. Vzhľadom k platnej právnej úprave sa
    rozlišuje kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej
    podnikateľskej činnosti, a kupujúci spotrebiteľ. 4. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná
    vec pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú
    bola dojednaná nižšia cena. 5. Postup kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona
    č. 40/1964 Zb. občianskeho zákonníka v platnom znení, sa riadi podľa § 619 až 627 zákona č. 40/1964
    Zb. občianskeho zákonníka v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o
    zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
  3. Postup kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb.
    občianskeho zákonníka v platnom znení, sa riadi podľa § 422 až § 442 zákona č. 513/1991 Zb.

Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná
v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B
obchodného zákonníka v platnom znení. 7. Reklamáciou sa na účely tohto reklamačného poriadku
rozumie právo uplatnené kupujúcim počas záručnej lehoty, po prevzatí tovaru, plynúce zo
zodpovednosti predávajúceho za chyby dodaného tovaru, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo
náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. 8. Kupujúci ďalej nemá právo uplatniť
záruku na chyby, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých
s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť. Pri veciach
predávaných za nižšiu cenu predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

  1. Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, ktorí sú spotrebiteľmi, sa riadi platnými ustanoveniami zákona
    č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník ( ́dalej len „Občiansky zákonník“), trvá 24 mesiacov, s výnimkami
    stanovenými Občianskom zákonníku. Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi,
    trvá 12 mesiacov. II. DORUČENIE POŠKODENÉHO TOVARU PREPRAVCOM 1. Pri preberaní tovaru od
    prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať dodaný tovar. Zásielku, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako
    poškodená – poškodený obal, je kupujúci oprávnený neprevziať. 2. V prípade, že kupujúci pri preberaní
    tovaru zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť
    dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri
    jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe
    poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca. Kópiu škodového zápisu
    kupujúci zašle predávajúcemu spolu s reklamáciou poškodeného tovaru do 24 hodín od prijatia
    poškodenej zásielky. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez
    spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné
    neskoršie reklamácie. Príloha č. 2 k Všeobecným obchodným III. POSTUP PRE UPLATNENIE A
    VYBAVENIE REKLAMÁCIE 1. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia
    okamžite, dodatočné reklamácie nemusia byť akceptované. 2. Reklamácie mechanického poškodenia
    výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky,
    najneskôr však do 48 hodín od doručenia tovaru. Je povinnosťou zákazníka dokázať, že mechanické
    poškodenie nebolo možné ani pri dôkladnom prezretí výrobku a jeho obalu podľa článku II. bodu 4
    týchto všeobecných obchodných podmienok objaviť. Nároky z neskoršie zistených vád takto
    poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar
    už v čase prevzatia od dopravcu. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si návod na
    použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. 3. V prípade akejkoľvek reklamácie
    informuje kupujúci predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme
    reklamačného postupu. 4. Reklamácia sa uplatňuje poštou na adrese: Spoločnosť Kanamor s.r.o,
    Zemplínska 4028/15 Senec 903 01. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá; odporúčame
    tovar poistiť. Kupujúci je povinný pre uplatnenie záruky preukázať sa daňovým dokladom (faktúrou
    alebo pokladničným bločkom). Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie
    doložiť aj vyplnený reklamačný list, ktorý tvorí Prílohu k tomuto Reklamačnému poriadku. Náklady na
    uplatnenie reklamácie a zaslanie reklamovaného tovaru predávajúcemu uhrádza kupujúci. K
    reklamovanému tovaru priložte aj kópiu faktúry reklamovaného tovaru. 5. Z reklamácie musí byť
    zrejmé najmä: • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu), • predmet
    reklamácie, prípadne čoho sa kupujúci domáha, • komu je reklamácia adresovaná, • účet kupujúceho,
    na ktorý má byť vrátená cena reklamovaného tovaru • číslo faktúry reklamovaného tovaru • dátum
    podania reklamácie, • podpis kupujúceho alebo podpis oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom •
    prílohou reklamácie musí byť kópia faktúry reklamovaného tovaru. 6. Kupujúci je povinný v reklamácii
    čo najvýstižnejšie popísať chybu, pre ktorú tovar reklamuje. 7. V prípade podania reklamácie
    oprávnenou osobou v mene kupujúceho musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na
    zastupovanie kupujúceho vo veci reklamácie. 8. Ak reklamácia neobsahuje vyššie uvedené náležitosti
    bude považovaná za neoprávnenú. 9. K reklamácii tovaru poškodeného pri preprave musí byť priložená
    kópia Protokolu spísaného s prepravcom (škodový zápis). 10. K reklamácii musí byť spolu s

Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná
v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B
požadovanými dokladmi priložený aj tovar, ktorý je predmetom reklamácie. 11. Reklamácie musia byť
vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť. 12. Kupujúci je v prípade
reklamácie, pri zasielaní tovaru predávajúcemu postupovať tak, aby bol tovar zabalený do vhodného
obalu, ktorý tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu tovaru. V prípade prepravy
krehkého tovaru, odporúčame označiť zásielku príslušnými symbolmi. 13. V prípade, že je reklamovaný
tovar doručený poštou alebo kuriérom je rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum
prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. 14. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na
uplatnenie reklamácie.