ÚVODNÉ USTANOVENIA
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ako „všeobecné
obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy
uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.chocobox.sk . 2. Predávajúcim sa
v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje prevádzkovateľ internetového
obchodu www.chocobox.sk, ktorým je: Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341,
miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného
súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B (ďalej len ako „predávajúci“). Kontakty:
info@chocobox.sk ; reklamacie@chocobox.sk ; Zákaznícka linka: +421 917 481 159. 3. Ak je kupujúcim
fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy na diaľku v rámci predmetu svojej podnikateľskej
činnosti, zamestnania alebo povolania, považuje sa za spotrebiteľa. 4. Ak nakupujete ako spotrebiteľ,
uveďte pri objednávke svoje meno a priezvisko, adresu na doručenie, Vaše telefónne číslo a e-mail. 5.
Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, uveďte tiež obchodné meno, IČO, DIČ a
miesto podnikania alebo sídlo. 6. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš
e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu
Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. 7.
Tovar: čokoládové výrobky, káva, produkty obsahujúce kakao, kakaovú hmotu či deriváty z kakaa,
doplnkový tovar darčekového charakteru v portfóliu Predávajúceho, ktorých ponuka je uvedená na
www.chocobox.sk
II. DODACIE PODMIENKY
1. Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu tovar v
lehote najneskôr do 30 dní. Tovar však obvykle expedujeme do 2 pracovných dní. Dodanie tovaru
uskutočňujeme počas pracovných dní od 9:00 – 18:00, o presnom dni expedície vás budeme
informovať e-mailom. 2. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii
objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto
určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby
tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru
uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba
splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu
originál alebo kópiu kúpnej zmluvy a dokladu o zaplatení tovaru. Ak bude potrebné dodávku tovaru
opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s
tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej
zmluve. Tovar sa považuje za prevzatý v zmysle článku II. bodu 8. týchto všeobecných obchodných
podmienok. 3. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar, ako aj jeho obal, bezprostredne
pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je
povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade
zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru
vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí
dopravca. Kópiu škodového zápisu kupujúci zašle predávajúcemu spolu s reklamáciou poškodeného
tovaru do 24 hodín od prijatia poškodenej zásielky. Zásielku, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako
poškodená – poškodený obal, je kupujúci oprávnený neprevziať. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek
evidentnému poškodeniu obalu bez spísania škodového zápisu o zistených chybách s prepravcom,
predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie. 4. Reklamácie mechanického
poškodenia výrobku, tovaru po uplynutí doby minimálnej spotreby, tovaru so zjavnými odchýlkami od
všeobecných vlastností čerstvého tovaru, alebo dodanie iného tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí
zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 48 hodín od doručenia
tovaru. Je povinnosťou zákazníka dokázať, že poškodenie nebolo možné ani pri dôkladnom prezretí
výrobku a jeho obalu podľa článku II. bodu 4 týchto všeobecných obchodných podmienok objaviť. Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná
v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B
Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len ak zákazník
preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pred požitím je kupujúci
povinný preštudovať si zloženie obsahu tovaru, ktorý môže obsahovať alergény. 5. Pri osobnom odbere
je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nemusia byť
akceptované. 6. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote uvedenej v
bode 1 článku II. týchto všeobecných obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci
je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v zmysle článku VI. bod 8. týchto všeobecných obchodných podmienok. 7. Predávajúci odošle kupujúcemu faktúru za daný tovar e-
mailom. 8. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa: a) tovary objednané kupujúcim v jednej
objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva
tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo
posledného kusu. 9. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú prepravcom,
prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho. 10. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania
dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty. 11. V prípade
nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby predávajúci
bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť
dodania náhradného tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a
odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri
zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní na
uvedený bankový účet.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY A KÚPNA CENA
1. Kupujúci je oprávnený zaplatiť za tovar jedným z
nasledujúcich spôsobov platieb: a) Platba na dobierku (spoplatnená 1,00 EUR) (Platné len pre
Slovenskú republiku) b) Platba vopred na účet predávajúceho. 2. V prípade platby vopred prevodom
na účet predávajúceho Vám pošleme na e-mail automaticky pokyny k úhrade. Pri platbe vopred
prevodom na účet predávajúceho, môže byť termín dodania ovplyvnený termínom uhradenia platby.
Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na účet predávajúceho najneskôr do piatich pracovných dní po
potvrdení objednávky v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú. 3. Kúpna cena
tovaru Vám bude vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Kupujúci potvrdzuje, že bol
oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu. 4. Všetky ceny za tovar a služby
a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania
zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. 5. Kupujúci je povinný zaplatiť
predávajúcemu kúpnu cenu tovaru podľa cenníka predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej
zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru. Ku kúpnej cene za tovar sa pripočíta cena za dopravu,
okrem toho v prípade dobierky prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej poštové služby sa k cene
pripočíta 1 EUR (ďalej len „celková kúpna cena“). 6. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu
kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena
pripísaná na účet predávajúceho. 7. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za
dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru. 8. Všetky akcie sú
platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak. . 9 Kúpna cena tovaru
Vám bude vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený
s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu.
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, REKLAMÁCIE
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach
nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu
cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. 2. Práva a povinnosti predávajúceho
a kupujúceho týkajúce sa reklamácie a záruky sú bližšie upravené v Reklamačnom poriadku, ktorý tvorí
Prílohu č. 2 k týmto všeobecným obchodným podmienkam. V. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV Práva a - Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná
- v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B
- povinnosti predávajúceho a kupujúceho týkajúce sa ochrany osobných údajov bližšie upravené v
- osobitnom dokumente “Ochrana osobných údajov“, ktorý tvorí Prílohu č. 3 k týmto všeobecným
- obchodným podmienkam, sú v súlade s Nariadením Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o
- ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým
- sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), so zákonom č. 18/2018Z.z. o
- ochrane osobných údajov v platnom znení ako aj ďalšími príslušnými právnymi predpismi.
- VI.ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob,
nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve
prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností
predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení
všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu
v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v
internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a
vrátiť mu už zaplatenú zálohu/ kúpnu cenu za tovar dohodnutý v zmluve, v lehote do 14 dní od
oznámenia o odstúpení od zmluvy, a to prevodom na účet určený kupujúcim. 2. Kupujúci je oprávnený
aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo do 14 dní odo
dňa prevzatia tovaru u tovaru, u ktorého je táto zákonná lehota výslovne uvedená. Kupujúci má právo
v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v
klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť
predávajúcemu. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej
podobe alebo emailom na adrese reklamacie@chocobox.sk spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti,
že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Kupujúci môže použiť na odstúpenie od zmluvy vzorový formulár na
odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 1 k týmto všeobecným obchodným podmienkam. 3. Ak
kupujúci odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od
ktorej kupujúci odstúpil. 4. V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať tovar spolu s
dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy späť poštou na adresu Kanamor
s.r.o, Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, Kupujúci je odstúpením od zmluvy povinný doručiť
predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v
originálnom obale a nepoužívaný. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci
nepreberá. Po platnom odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré
kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane
nákladov na doručenie tovaru. Predávajúci však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady,
ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný
predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil
kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby budú
kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude predávajúcemu doručené oznámenie
kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký
kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, ak kupujúci neuviedol iný spôsob úhrady v písomnom
prehlásení o odstúpení od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 5. V prípade, že
kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo
neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom,
ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má
predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia
tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia
hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený. 6. V prípade, že kupujúci odstúpi od
zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa
kupujúci uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady,
ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. 7.
Spoločnosť Kanamor s.r.o., IČO: 52325725, DIČ: 2120998341, miesto podnikania: Zemplínska 4028/15 Senec 903 01, zapísaná
v Živnostenskom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 136927/B
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť
náklady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od
kúpnej zmluvy. 8. Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote
14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.
Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol
tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým
kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť
predávajúcemu. 9. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru
predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. 10. V prípade, ak kupujúci
nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto všeobecných obchodných
podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť všetky
preukázateľné platby podľa týchto všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má
nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu. 11. Tento článok VI.
Odstúpenie od zmluvy výslovne neplatí pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust.
§ 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. VII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 1. Kupujúci
po prihlásení na odber noviniek môže dostávať správy o ponukách tovarov, akciách a službách
predávajúceho. Kupujúci môže zasielanie kedykoľvek odvolať. 2. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním
objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v
plnom rozsahu porozumel ich obsahu, a že s nimi súhlasí. 3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu
týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných
obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.chocobox.sk. 4. Na
vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia
zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom
obchode a o zmene a doplnení v platnom znení, zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného
trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.
284/2002 Z.z. v platnom znení, Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v
platnom znení a zákona č. 591/2003 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. 5. Tieto všeobecné
obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy. 6. Tento
Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 01.02.2021